využívají symbiozních a parazitních norem – vztahů, ve smyslu napojení se na situace zaběhnuté, dané, okoukané a stojící tak na periferii každodenního vnímaní
zviditelňují
tyto periferní zóny nastavením - aplikací na přesná místa,
která jsou dennodenně ohmatávána nespočtem lidských pohledů
bez nejmenšího podezření či rozrušení
účastní
se na těchto místech, situacích svojí existencí, jsou podezřelé
vznikají
uviděním
celé
situace
s daným
místem
a
jeho
vlastnostmi
-
vztahy
lépe
se o nich mluví v souvislosti s různými lidskými
aktivitami než jako o umění
zasahují
do světa umění, jako do jednoho ze světů nějak zaběhnutých a
akceptovaných
jsou
lehce přehlédnutelné, jsou lhostejné k autorství
využívají
šablonovitost
jako
sémanticko
– významovou
kvalitu,
jako
synonymum
stereotypu
a
konvence
snaží
se
narušovat
sociální
status
výjimečnosti
vnímání
umění
šablony
upozorňují
na
své
vlastní
rámce
jsou
podstatnější
spíš
než
zobrazení,
která
nabízejí
v době
zprostředkovanosti
informací
i
vědomostí
jsou
důležitější
rámce
a
vztahy,
neboli
situace,
v nichž
jsou
hodnoty
i
informace
zapojeny,
než
jejich
konkrétní
významy,
jež
jim
různí
aktéři
arbitrárně
připisují
Žádné komentáře:
Okomentovat